Followers

Sunday, December 19, 2010

Nuffnang ku masyuk *sila jeles*

fuh fuhhh halau habok!


tajuk entri kali nie memang tak bole blah.momma ericha laaaaah punye pasall niii.dia yang ajor kiteolang belogging bagai nieee. kita org tumpang glemer pemes amos dia laah.kuikuikui.haaa kan ayat dah samaaaa.

apapun, kite olang sangat happy pasai ape?
sebab nuffnang baik hati kasi masyuk tabung kawen kite orang.hua huaaa huaaa.
walaupun tak semasyuk yang momma ericha dapat tapi oklaaaah dari nan hadoo kan u olls?

tadi we all check laaa tabung kawen we all, sekali tergezut nyahh..manyaaak woo.bolelaaah banje ericha ninina  yg tomei mamam eskrem mekdi cone singgit tu.basken roben nantilaa..blom cukuppp..


nieeelaaah dia bahan bukti..





orang kata sesikit lama kang jadik bukit la kan.so tungggu!!!!!!!


aku pun tak paham sgt nuffnang ni, kalo korang nak tau korang g lah belog momma ericha ninina ek.situ ade citer cket.

okaaaaaylah ninina dah kacauu ni.tak bole tengok mak lang diaa senang.
aku kena jaga ninina pasall aku bibik mama diaa bile mama dia balek kluang.bibik vogue koo.ko ade?

 


5 comments:

ericha ninina said...

maklang paklang..

waaaaaaaaaaaaaaaaah nak mekdi 1!

Sayang♥BeeBee said...

Meh paklang banje eskrem 20sen...

Sayang♥BeeBee said...

ais cream malaysia pon ok.. 10sen jek

Sayang♥BeeBee said...

Qies nak mcd or piza la.. eskrem x maen la

Huszaini said...

tau dah dapat baper.. sebab tengok balen lagi empatplohsembilan hinggit lagi akan dibayar hehehehe :) nak mc d 8 boleh?!!!